ЯК ЗАЛУЧИТИ ТА УТРИМАТИ ПРОДУКТИВНИХ СПІВРОБІТНИКІВ У РЕАЛІЯХ МОЖЛИВОСТЕЙ КОМПАНІЇ

Теми, які ми охопимо:

ТЕМА ДЕТАЛЬНІШЕ
Портрет співробітника як основа для формування стратегії пошуку та підбору
  • Як зрозуміти, хто є “ідеальним співробітником”, і як змінюється стратегія пошуку в залежності від портрета “ідеального співробітника”.
  • Кейси 2 Компаній, які кардинально змінили бачення портрета свого “ідеального кандидата” та стратегію пошуку та підбору, і тим самим знизили фактор постійного “кадрового голоду”.
Джерела пошуку: тенденції ринку 2021–2022. Додаткові джерела пошуку Поговоримо про ефективність каналів прямого пошуку, а також про те, як “розкачати” реферальну програму (Приведи друга) до 30% частки серед джерел прямого пошуку.
Ефективна система адаптації працівників: як зрозуміти, на якому етапі ми втрачаємо працівників під час адаптації, і як скоротити фактори ризику втрат Подивимося на реальний HR Dahboard в частині системи стажування, навчимося максимально ефективно аналізувати причини звільнень під час стажування (не тільки причини, які озвучили кандидати, що звільнилися з власної ініціативи).
Утримання співробітників: на що орієнтовані співробітники поколінь X, Y, Z, і як це збалансувати в одній системі
  • Якщо задоволення “базових потреб” (побутові умови, комфорт, гідна оплата праці) необхідно забезпечити для всіх поколінь, то мотивуючі чинники для кожного покоління (XYZ) різні.
  • Поговоримо про те, що мотивує кожне з поколінь, та як реалізувати це в HR програмах.
Корпоративна культура (культурна трансформація) – орієнтація на результат, пріоритет – “МИ”
  • Як перейти з рівня корпоративної культури “Моє життя – г …” у фазу “Я – крутий”, а потім з рівня “Я – крутий” на рівень “МИ круті”.
  • Чому співпраця та кооперація приносить набагато більший ефект, ніж індивідуальна робота продуктивного спеціаліста.
  • Як посилити мотивуючі фактори та знизити вплив демотивуючих факторів у контексті формування Корпоративної культури.
Управління ефективністю: як створити робочу систему Кейс клієнтів “H-ART” із практичними прикладами.

Тривалість вебінару: 11:00-13:00 (1,5 години + запитання / відповіді).

Формат: онлайн через платформу Zoom (посилання надається за 1 тиждень до проведення заходу лише зареєстрованим учасникам).

Посилання для реєстрації: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSefTdcNus5u-AUboejpBNe_pNpHoxpQ67tbMAnfXnYgzMOStA/viewform 

Похожие записи