Марія Локтіонова
ключовий бізнес-консультант та виконавчий директор КК «H-ART»

Марія Локтіонова

Побудувала департамент персоналу холдингу «Fozzy Group» (37 000 чоловік, річний оборот 2 млрд $). Керує та координує всі проекти консалтингової компанії «H-ART». Є експертом у галузі управління персоналом, фінансовому моделюванні та побудові ефективних систем оплати праці і нематеріальної мотивації персоналу.
Досвід в управлінні HR-департаментом – більше 12 років, досвід бізнес-консультанта і тренера – більше 15 років.
Лобода Надія
ключовий-бізнес консультант

Лобода Надія

Досвід бізнес консультування становить понад 15 років. Як учасник групи консультантів успішно реалізувала більше 50 консалтингових проектів та аудитів. Раніше працювала в Департаменті персоналу керуючої компанії холдингу «Fozzy Group». Спеціаліст в області модернізації та автоматизації бізнес-процесів, створення оптимальних бізнес – структур, побудови ефективних систем матеріальної та нематеріальної мотивації, розробці та впровадженні дерева цілей в систему управління на основі ключових показників діяльності.
Олег Каленський
бізнес-консультант

Олег Каленський

Член Ради директорів компанії УВК, раніше займав в ній позицію директора зі стратегічного маркетингу, розвитку та продажу, викладач Київської бізнес школи.
Досвід роботи в управлінні маркетингом і стратегічному менеджменті – більше 15 років, в логістиці більше 8 років.
Спеціаліст в галузі стратегічного менеджменту, управління інвестиційними проектами та бюджетування, організації ланцюгів поставок, управління закупівлями і збутом, логістики та дистрибуції, складської нерухомості, маркетингу.
Дмитро Рудюк
бізнес-консультант

Дмитро Рудюк

Дмитро має 9 років досвіду в логістиці і більше 5 з них виступає в якості консультатанта. З 2006 по 2010 рік обіймав посаду (FMCG заступника директора з операційної логістики холдингу Fozzy Group.
Спеціаліст в області логістики і управління ланцюгами поставок
ІЛОНА САВУЛЕВИЧ
Ключовий бізнес-консультант у галузі кадрового обліку та документації

ІЛОНА САВУЛЕВИЧ

Ключовий бізнес-консультант у галузі кадрового обліку та документації
З 2008 року керує напрямком “Аутсорсинг кадрового обліку та звітності” КК “H-ART”, загальний досвід роботи у галузі кадрового обліку та діловодства становить 16 років.
Ілона є експертом у побудові системи кадрового обліку, у тому числі для гібридних форм трудових взаємовідносин, та реалізації таких завдань: відновлення кадрової документації та звітності за минулі періоди, впровадження підсумованого обліку робочого часу, оформлення та продовження дозволів для нерезидентів України, супровід та ведення зарплатних проектів .
На сьогоднішній день в обслуговуванні КК “H-ART” за напрямом аутсорсингу кадрового обліку та звітності знаходиться 21 Компанія із загальною чисельністю штату понад 3 000 співробітників.
“Працювати виключно у правовому полі, моментально реагувати на зміни в галузі кадрового законодавства, виконувати кожну функцію виключно якісно та своєчасно, підтримувати оперативний зв’язок із Замовниками” – ось базові принципи, на основі яких Ілона будує роботу свого підрозділу та підтримку кадрового обліку та документації у кожній Компанії.
ОЛЕНА РУБАНЕЦЬ
бізнес-консультант

ОЛЕНА РУБАНЕЦЬ

Сертифікований спеціаліст по Lean Six Sigma Transactional, Project Management (Institute for Six Sigma, Vienna, Austria); «Управління проектами» (PMI, Ukraine).
Спеціалізується на постановці hr-процесів (включаючи моделювання і текстовий опис процесів), впровадженні системи дистанційного навчання, оцінки персоналу, опитуваннях залученості, задоволеності, а також рівнях ефективності взаємодії між відділами.