HR ПІДТРИМКА: 3 IN 1

РЕЗУЛЬТАТ

  • Компетентний кваліфікований продуктивний персонал, який захоплено працює та лояльний до компанії.
  • Найнятий відповідно до вимог Замовника компетентний кваліфікований продуктивний персонал.
  • Кадрова документація та звітність, яка на 100% відповідає вимогам законодавства України.

ОБЛАСТІ ПІДТРИМКИ

Модуль послуги Зміст
1 Підтримка основних HR процесів
  1. Створення орг-структури

  2. Актуалізація HR-стратегії
  3. Формування вимог до персоналу, розробка профілів посад
  4. Планування штатного складу (кількості)
  5. Моніторинг ринку праці (огляд зарплат)
  6. Модернізація системи оплати праці
  7. Розробка / підтримка системи нематеріальної мотивації (за запитом)
  8. Розробка / підтримка для оцінки працівників / система сертифікації (за запитом)
  9. Система підтримки навчання та розвитку працівників (за запитом)
  10. Формування бренду роботодавця (за запитом)
  11. Формування положень, інструкцій, правил бізнес-процесів (за запитом)

2 Пошук та підбір персоналу
  1. Надання типової Заявки на пошук.

  2. Формування професійного опитувальника для відбору спеціалістів.
  3. Погодження списку майданчиків для розміщення вакансії.
  4. Складання тестового завдання для претендента.
  5. Збір та опрацювання отриманих резюме.
  6. Проведення первинної співбесіди та тестування.
  7. Надання резюме відібраних кандидатів Замовнику.

3 Кадровий облік та звітність
  1. Формування та ведення штатного розкладу з дотриманням тарифікації посад та вимог класифікатора професій.

  2. Формування всіх необхідних кадрових бланків.
  3. Проведення оформлення у системі обліку (прийняття, звільнення, переведення, відпустки, лікарняні, відрядження)
  4. Подання звітності до ДПС за прийнятими.
  5. Спільно з бухгалтерією формування звітів до ЦЗ та Фонду інвалідів.
  6. Робота з ЦЗ для дотримання квот.
  7. Формування особистих справ працівників. Наповнення особистих справ.
  8. Складання кадрових наказів та наказів по підприємству (якщо містять кадрову інформацію).
  9. Оформлення та видача необхідних довідок, копій наказів.
  10. Ведення табелю обліку робочого дня.
  11. Телефонні та електронні консультації.
  12. Супровід перевірок з кадрів контролюючими органами.

Повний спектр роботи з кадрового обліку та діловодства див. тут

УСПІШНО РЕАЛІЗОВАНІ ПРОЕКТИ (КЕЙСИ)

Кейс 1. “Близнюки Камікадзе”, м. Київ, 2018-2021

СИТУАЦІЯ

Початок співпраці з Компанією “Близнюки Камікадзе” був пов’язаний із потребою передачі на аутсорсинг кадрового обліку та звітності. Далі потреба в HR підтримці торкнулася сфери матеріальної та нематеріальної мотивації співробітників ресторанів, що входять до структури Компанії.

РІШЕННЯ

На даний момент КК “H-ART” співпрацює з Компанією “Близнюки Камікадзе” в рамках проектів “Аутсорсинг кадрового обліку та діловодства” та “Підтримка основних HR процесів” вже більше 3 років.

В рамках підтримки HR процесів спеціалістами КК “H-ART” такі програми:

  • Дослідження рівня залученості, задоволеності та мотивації співробітників.
  • Моніторинг ринку оплати праці працівників ресторанів (зал, кухня, адміністрація).
  • Модернізація системи оплати праці працівників.
  • Перегляд структур структури.
  • Планування чисельності персоналу.
  • Коучинг керівництва Компанії з HR-процесів.

РЕЗУЛЬТАТИ

Керівник закладу зберегла команду (87%), наростила продажі, які перевищують точку беззбитковості на 24% у сьогоднішній (2021) не найпростіший період для HoReCa.

За проектом “Аутсорсинг кадрового обліку та діловодства”

  • Економія коштів у порівнянні зі змістом у штаті спеціаліста з кадрового обліку та діловодства.
  • Відсутність штрафів з боку органів контролю.
  • 100% врахована систематизована та збережена кадрова документація, що відповідає вимогам законодавства.

Кейс 2. Компанія «PEKKANISKA», м. Київ

СИТУАЦІЯ

На момент початку робіт з Компанією «PEKKANISKA» кадрове діловодство та облік велися належним чином. Проте виконання робіт з кадрового обліку та діловодства забирало велику кількість часу у працівників бухгалтерії, у зв’язку з чим було прийнято рішення провести моніторинг ринку підрядників, які надають такі послуги. Після першої невдалої спроби співпраці керівництво Компанії «PEKKANISKA» звернулося до КК “H-ART” із запитом про надання цієї послуги.

РІШЕННЯ

Фахівцями КК “H-ART” було проведено аудит ведення кадрового обліку та діловодства, згодом було виявлено низку помилок, а також визначено пакет відсутніх документів у особистих справах працівників. Помилки було виправлено, документи – відновлено. Далі КК “H-ART” на даний момент більше року продовжує підтримувати функцію кадрового обліку та діловодства Компанії «PEKKANISKA».

РЕЗУЛЬТАТИ

  • Економія коштів у порівнянні зі змістом у штаті спеціаліста з кадрового обліку та діловодства.
  • Відсутність штрафів з боку органів контролю.
  • 100% врахована систематизована та збережена кадрова документація, що відповідає вимогам законодавства.

ЧАСТО ЗАДАВАНІ ПИТАННЯ

Чи можна надавати послуги окремо?

Так. За винятком послуги “Пошук та підбір персоналу”, яка надається лише для користувачів послуг “Аутсорсинг кадрового обліку та діловодства”, або “Підтримка основних HR процесів”.

У чому перевага пакета “3 в 1”?

  • У вартості послуг: щомісячна плата за кожною з послуг значно дешевша за утримання спеціаліста потрібного напрямку в штаті компанії за незмінно високої якості кожної послуги.
  • Можна скористатися послугою “Пошук та підбір персоналу”.