Компанія «H-ART» вже більше 10 років займається наданням якісних послуг в галузі кадрового адміністрування та обліку. Для цього в структурі нашої компанії виділений окремий підрозділ. Кожен фахівець відділу кадрів – професіонал своєї справи з досвідом роботи понад 10 років. Ми пишаємося, що такі Компанії, як «FOZZY Group», «MINISO» (Україна), «Pekkaniska» (Україна) та інші, доручили нам функцію ведення кадрового обліку та діловодства в своїх Компаніях.
З свого боку ми виправдовуємо довіру не тільки вдалим проходженням перевірок з боку державних органів, але, в першу чергу, гарним відношенням до співробітників Компаній наших клієнтів, коректним та дбайливим ставленням до кожного, хто завітав до нашого офісу.
Обираючи фахівців на посади інспекторів з кадрів для нашої Компанії, ми з звертаємо увагу не лише на професійні знання та вміння, але, в першу чергу, на особисті якості, які дозволяють нашим фахівцям ефективно та гармонійно взаємодіяти з людьми. Саме такі якості дають змогу нашим фахівцям залишатися людяними, навіть у складних ситуаціях, таких, як проблемні звільнення. З іншого боку, професійні якості, в тому числі кропітка, майже ювелірна робота над кожною особовою справою, штатним розкладом, табелем обліку робочого часу чи звітом, забезпечує повну відповідність нормам законодавства.
Кожен наш проект підтримки та супроводу кадрового обліку починається з аудиту існуючого стану. Окрім констатації виявлених похибок та порушень, ми завжди окреслюємо ризики, виявлені під час проведення перевірки, а також рекомендуємо найкращі шляхи уникнення або мінімізації таких ризиків. Після усунення виявлених похибок, починається системна рутинна робота відділу кадрів.
Говорячи про фінансову сторону взаємодії з Клієнтами, можемо сміливо сказати, що ми не лише забезпечуємо якісне виконання своєї роботи і потенційну вигоду за рахунок відсутності штрафів через некоректне ведення кадрового обліку та діловодства, але й приносимо фактичну економію. Порахуйте, скільки Ви витрачаєте на інспектора відділу кадрів. Додайте до заробітної платні та податків вартість утримання співробітника (оплата оренди робочого місця, вартість амортизації техніки, витрати паперу та витратних матеріалів, витрати на персонал – каву, воду тощо). І порівняйте отриману суму з запропонованими нами розцінками.
Звичайно, кадрове діловодство та облік – це лише одна з послуг Компанії «H-ART». Основною послугою нашої Компанії є управлінський консалтинг. Детальніше про послуги та клієнтів Ви можете прочитати на сайті у відповідних розділах (www.h-art.com.ua). Ми не є рекрутинговим агентством. Але досить часто реалізуючи проекти, ми стикалися з запитами клієнтів щодо пошуку та підбору співробітників, і вдало їх реалізовували. Говорячи про методи – ми використовуємо лише метод «прямого» пошуку, що включає в себе якісний опис вимог до посади, формування та розміщення ефективних оголошень про відкриті вакансії та первинний відбір кандидатів. І якщо раніше такі запити ми отримували лише під час реалізації комплексних консалтингових проектів, то зараз ми все частіше їх отримуємо від клієнтів, яким надаємо послуги з кадрового адміністрування та обліку. Насправді, ситуація досить логічна. Нерідко в невеликих компаніях інспектор з кадрового обліку також виконує функцію пошуку персоналу. Дійсно, хтось в компанії має скласти опис вакансії, розмістити вакансію на ресурсах по працевлаштуванню, адмініструвати процес отримання резюме, проводити скрінінг кандидатів, та запрошувати їх на співбесіди до керівництва. Якість таких робіт буває різною, і, зважаючи на досвід, не завжди високою. Але саме наявність людини, яка хоча б частково допомагає в процесі пошуку та підбору є тим самим фактором, який заважає передати функціонал кадрового адміністрування та обліку на аутсорсинг при всіх перевагах в якості та вартості послуг.
І тут ми маємо для Вас гарні новини: з серпня 2021 року ми прийняли рішення надавати послуги підбору співробітників методом «прямого» пошуку всім нашим клієнтам, які вже користуються послугами кадрового обліку та діловодства.
Як це працює?
- На кожну вакансію від Замовника отримуєтеся заявка на пошук.
- За згодою Замовника ми відпрацьовуємо (формуємо разом) професійний опитувальник для відбору фахівців.
- Відповідно до посади, що зазначена в заявці, нами визначається площадка розміщення оголошення про вакансію (OLX.ua, kiev.grc.ua, Jobs.ua, Work.ua, rаbota.ua, djinni.co, тощо).
- Узгоджуємо з Замовником бюджет розміщення оголошення про вакансію та можливості відкриття контактних даних резюме.
- Організуємо збір та опрацювання отриманих резюме.
- Проводимо професійне тестування (якщо на дану посаду разом з Замовником сформовано професійний опитувальник) та первинну співбесіду.
- Направляємо резюме відібраних кандидатів Замовнику.
Очікувані результати \ терміни закриття вакансій:
- Керівний склад – до 90 днів;
- Фахівці та висококваліфіковані робочі – до 60 днів;
- Фахівці бухгалтерії, адміністративно-господарський персонал – до 30 днів.
Вартість таких робіт стартує від 13 920.00 гривень за посаду, що суттєво нижче вартості, яку пропонують рекрутингові агентства.
Отримати Комерційну пропозицію, детальні відповіді на запитання, а також індивідуальний розрахунок цін з послуг кадрового обліку та діловодства, а також пошуку та підбору персоналу, Ви можете за телефонами: +380 44 354 59 77, або за e-mail: info@h-art.com.ua.
Будемо раді Вам допомогти!