1. Я успішно вирішую фінансові завдання, що стоять перед моєю компанією.
    ТакМожливоНі
    2. Я без проблем знаходжу і наймаю на роботу здібних працівників.
    ТакМожливоНі
    3. На ринку у нашої продукції мало конкурентів.
    ТакМожливоНі
    4. Я оцінюю свій персонал, за зборами коштів з боржників на 8 балів або 10 або навіть вище.
    ТакМожливоНі
    5. Те, що ми надаємо нашим клієнтам, є найкращим на технічному рівні.
    ТакМожливоНі
    6. Я постійно контролюю якість моєї продукції та моїх послуг.
    ТакМожливоНі
    7. Ми проводимо опитування, коли збираємося зайнятися новою сферою діяльності.
    ТакМожливоНі
    8. Я часто відчуваю вину перед сім'єю, тому що проводжу з нею мало часу.
    ТакМожливоНі
    9. Власники компаній і керівники повинні давати премії несподівано, щоб тримати в тонусі своїх співробітників, а не виплачувати премії регулярно.
    ТакМожливоНі
    10. Я думаю, що людям можна допомогати.
    ТакМожливоНі
    11. За останні 12 місяців спостерігається спад наших прибутків.
    ТакМожливоНі
    12. Співробітники часто не розуміють, як їх робота впливає на інших робітників компанії
    ТакМожливоНі
    13. Ми добре знаємо поточні потреби наших клієнтів і використовуємо це для збільшення наших продажів.
    ТакМожливоТак
    14. У клієнтів часто є претензії з приводу помилок в пропонованих їм рахунках.
    ТакМожливоНі
    15. Зазвичай ми своєчасно постачаємо нашу продукцію клієнтам і її якість краще, ніж вони очікують
    ТакМожливоНі
    16. Я використовую скарги клієнтів як засіб для поліпшення роботи моєї компанії.
    ТакМожливоНі
    17. Ми ведемо запис нових клієнтів і знаємо, наскільки ефективна наша реклама.
    ТакМожливоНі
    18. Існують зовнішні чинники, які не мають відношення до мого бізнесу, але вимагають уваги в даний момент.
    ТакМожливоНі
    19. Цілком природно, коли немає довіри між рядовими співробітниками і керівництвом.
    ТакМожливоНі
    20. Мені чогось не вистачає в житті.
    ТакМожливоНі
    21. У нас є наявні проблеми з обігом грошей, які потребують вирішення
    ТакМожливоНі
    22. Тільки прийняті співробітники в моїй компанії швидко навчаються і, незабаром після, цього добре виконують свої обов'язки.
    ТакМожливоНі
    23. Наша реклама успішно забезпечує нам повторні операції.
    ТакМожливоНі
    24. Я постійно змушений чекати останніх даних про наявність грошей на наших рахунках, які ми можемо використовувати.
    ТакМожливоНі
    25. Якби моє обладнання було краще, то пропоновані нашим клієнтам продукти (послуги) мали вищу якість.
    ТакМожливоНі
    26. Мій персонал знає, що добре працює, і у мене немає необхідності хвалити його.
    ТакМожливоНі
    27. У нас є ефективні і перевірені програми для збільшення продажів.
    ТакМожливоНі
    28. У моєму житті досить багато стресових ситуацій.
    ТакМожливоНі
    29. Спроби визначати результати праці кожного співробітника - це марна трата часу.
    ТакМожливоНі
    30. Я думаю, що мені слід додати ще що-небудь в своєму бізнесі.
    ТакМожливоНі
    31. У нас є юридичні проблеми, яка потенційно можуть викликати фінансові наслідки.
    ТакМожливоНі
    32. Мені часто доводиться вирішувати проблеми, якими повинні займатися інші співробітники.
    ТакМожливоНі
    33. Ми не підтримуємо постійний зв'язок з нашими постійними клієнтами.
    ТакМожливоНі
    34. Моя компанія має високу оцінку кредитоспроможності.
    ТакМожливоНі
    35. Мій відділ продажів (збуту) часто незадоволений виконанням поставок.
    ТакМожливоНі
    36. Моїй компанії не потрібна «програма корекції».
    ТакМожливоНі
    37. Діяльність нашої компанії позитивно висвітлюється в пресі чим отримує можливість створення позитивної громадської думки без фінансових витрат.
    ТакМожливоНі
    38. Іноді моє здоров'я викликає у мене занепокоєння.
    ТакМожливоНі
    39. Робота в колективі перешкоджає творчості
    ТакМожливоНі
    40. У моїй роботі існують проблеми, які я не можу вирішити.
    41. Заборгованість моєї компанії є проблемою на сьогодні або потенційною проблемою.
    ТакМожливоНі
    42. Я міг би більш продуктивно працювати, якби мене менше відволікали.
    ТакМожливоНі
    43. В нас є спеціальна реклама, яка призначена тільки для тих, хто вже є нашими клієнтами.
    ТакМожливоНі
    44. Заробітна плата завжди виплачується вчасно
    ТакМожливоНі
    45. Я ще не навчив жодного співробітника керувати і піклуватися про сферу виробництва надання послуг так якісно, як я це роблю сам.
    ТакМожливоНі
    46. У нас в компанії є і використовується спеціальний кошик для пропозицій співробітників (або подібна система).
    ТакМожливоНі
    47. У мене є, хоча б один співробітник, єдине завдання якого - розвинути нові види діяльності.
    ТакМожливоНі
    48. У моєму житті занадто багато пригод і помилок.
    ТакМожливоНі
    49. Для того щоб збільшити розміри прибутку, треба йти напролом - ось правильна політика в бізнесі.
    ТакМожливоНі
    50. Я хотів би знайти спосіб підвищення своєї ефективності.
    ТакМожливоНі
    51. Прибутки моєї компанії протягом тривалого періоду мають тенденцію зростання.
    ТакМожливоНі
    52. Лінії зв'язку всередині моєї компанії добре налагоджені та інформація надходить до потрібного співробітника швидко і без викревлення.
    ТакМожливоНі
    53. У нашій компанії збільшується середній обсяг продажів на одного клієнта.
    ТакМожливоНі
    54. Сплата податків зазвичай проводиться із запізненням.
    ТакМожливоНі
    55. Коли мене довго немає робочому місці, якість послуг помітно знижується.
    ТакМожливоНі
    56. Ми маємо систему навчання персоналу, яка безперервно розвивається.
    ТакМожливоНі
    57. Ми не чекаємо великої віддачі від наших рекламних компаній.
    ТакМожливоНі
    58. У мене є проблеми зі здоров'ям.
    ТакМожливоНі
    59. Більшість людей не хочуть працювати і працюють тільки через фінансову необхідність.
    ТакМожливоНі
    60. Я шукаю допомогу, щоб поліпшити стан справ.
    ТакМожливоНі
    61. Загальний обсяг продажів моєї компанії збільшився за останні 2 роки.
    ТакМожливоНі
    62. Я застосовую систему заохочення співробітників, які перевиконують свої завдання.
    ТакМожливоНі
    63. Ми втрачаємо вторинні продажі, тому що недостатньо приділяємо увагу вже наявним в нас клієнтам.
    ТакМожливоНі
    64. Я можу отримати всі фінансові документи на першу вимогу.
    ТакМожливоНі
    65. Мої співробітники пишаються якісним обслуговуванням клієнтів.
    ТакМожливоНі
    66. Зараз декілька співробітників нашої компанії проходять навчання для того, щоб перейти на більш високу посаду.
    ТакМожливоНі
    67. Розвиток нових видів діяльності не є суттєвою частиною в досягненні запланованого обсягу продажів.
    ТакМожливоНі
    68. Я приймав рішення під впливом інших людей, про що пізніше жалкував.
    ТакМожливоНі
    69. Розширення бізнесу не завжди потрібно.
    ТакМожливоНі
    70. Мені необхідно зробити деякі зміни, інакше справи погіршаться.
    ТакМожливоНі
    71. Існує якийсь зовнішній чинник, який загрожує життєздатності моєї компанії.
    ТакМожливоНі
    72. Мене іноді цікавить, наскільки продуктивно працюють деякі з моїх співробітників.
    ТакМожливоНі
    73. У мене є повна база даних колишніх та нинішніх клієнтів.
    ТакМожливоНі
    74. Я б хотів отримувати фінансові звіти набагато швидше.
    ТакМожливоНі
    75. Я іноді ніяковію і мені хочеться піти, коли мої співробітники розмовляють з клієнтами.
    ТакМожливоНі
    76. Ми прекрасно працюємо без всякого навчання персоналу
    ТакМожливоНі
    77. в'язки з громадськістю - це істотна частина роботи в області маркетингу.
    ТакМожливоНі
    78. Час від часу у мене бувають періоди занепокоєння і депресії.
    ТакМожливоНі
    79. Більшість проблем між людьми можна вирішити за допомогою спілкування.
    ТакМожливоНі
    80. Більшість речей, які як стверджують, можуть допомогти людям, насправді приносять більше шкоди, ніж користі.
    ТакМожливоНі
    81. Виживання моєї компанії в подальшому залежить від додаткового зовнішнього фінансування (позики або капіталовкладення).
    ТакМожливоНі
    82. Я веду графіки всіх ключових статистичних показників моєї компанії.
    ТакМожливоНі
    83. База даних наших клієнтів стабільна і постійно розширюється.
    ТакМожливоНі
    84. Опис основних фондів складений повністю і відповідає справжньому стану справ.
    ТакМожливоНі
    85. На моєму підприємстві існує відмінна взаємодія між фінансами, постачанням, кадрами, матеріально-технічним забезпеченням і т.п..
    ТакМожливоНі
    86. Ми застосовуємо принцип контролю якості до всієї нашої організації.
    ТакМожливоНі
    87. Я веду окремий облік нових клієнтів і повторних угод.
    88. Задоволення, яке я отримую від своєї роботи, багато в чому компенсує всі труднощі, пов'язані з нею.
    ТакМожливоНі
    89. Хороший керівник без коливань може пожертвувати окремою людиною заради блага всього колективу.
    ТакМожливоНі
    90. Навряд чи хто-небудь може підказати мені, як поліпшити мої справи.
    ТакМожливоНі
    91. Наша ситуація з готівковими коштами краще ніж вона була рік тому.
    ТакМожливоНі
    92. У цілому, моральний дух в моїй компанії дуже високий.
    ТакМожливоНі
    93. Вище 50% доходу нашої компанії надходить від одного клієнта.
    ТакМожливоНі
    94. Я знаю, на що підуть гроші, ще до того як вони витрачені.
    ТакМожливоНі
    95. Якби я провів опитування наших клієнтів, то щонайменше, 90% з них сказали б, що вони задоволені тим, що ми їм поставляємо.
    ТакМожливоНі
    96. Я веду статистику, яка свідчить про ефективність контролю якості.
    ТакМожливоНі
    97. Ми отримуємо нових клієнтів за рекомендаціями від уже наявних клієнтів.
    ТакМожливоНі
    98. Існує хтось або щось крім мене, від кого залежить стан моєї компанії.
    ТакМожливоНі
    99. Хороший керівник швидше заробить гроші, ніж візьме їх в борг.
    ТакМожливоНі
    100. Я постійно шукаю спосіб поліпшення себе і стан справ у своїй компанії.
    ТакМожливоНі