Етап 1. Реалізація оптимальної системи оплати праці (преміювання та депреміювання) працівників
КРОКИ ПРОЕКТУ
- Проведення порівняльного аналізу існуючих доходів, правил їх формування з ринковим доходом для кожної посади.
Табл. 1. Форма надання результатів порівняльного аналізу рівня доходів
2. Формування тарифікатора заробітних плат для кожної посади по компанії в цілому і перевірка його рентабельності розрахунковим методом (на даному етапі визначаємо можливий повний дохід для кожної посади за умови досягнення очікуваних результатів).
3. Визначення співвідношення постійної і змінної частин заробітної плати для співробітників різних посад\рівнів кваліфікації.
4. Визначення періодичності преміювання співробітників різних рівнів (щомісячне / щоквартальне / річне).
Мал.1. Перевірка рентабельності сформованих моделей оплати праці в співвідношенні з плановими показниками
- Визначення прогресивного розміру премії виходячи з фактичного досягнення цілей і KPIs, і кількісних (і якісних) метрик для категорій посад, на які поширюється, процентний підхід.
- Визначення показників ефективності діяльності для менеджерського (управлінського) штатного складу.
- Визначення цільових показників – бюджетів /нормативів/ лімітів – по кожному з показників на рівні «рік – квартал – місяць» на наступний період.
- Формування мотиваційних карт для посад співробітників менеджерського (управлінського) штатного складу.
МОТИВАЦІЙНА КАРТА
Посада: Директор з персоналу
Розмір щомісячної премії, за умови досягнення показників | XXXX грн. | ||
№ | Назва KPI | Плановий (ціль) показник | Частка показника в затвердженій сумі премії |
1 | Продуктивність праці, грн. / людина | XXXX грн. | 50% |
2 | Співвідношення (%) витрат на ФОП до ВП (Gross Margin) всього по компанії,% | 22.6% | 35% |
3 | Плинність кадрів на місяць, всього по компанії | 2,5% | 15% |
- Розробка Положення «Правила оплати праці: преміювання та депреміювання».
- Впровадження затвердженої системи оплати праці: індивідуальне роз’яснення Положення «Правила оплати праці: преміювання та депреміювання» спільно з керівниками для співробітників.
РЕЗУЛЬТАТИ ПРОЕКТУ
- Тарифікатор заробітних виплат підприємства
* Тарифікатор заробітних плат – мобільна база даних для проведення подальшої роботи по формуванню стратегії з оплати праці, по розробці рівнів співробітників, правил преміювання, компенсацій та пільг.
- Перелік цільових показників – бюджети / нормативи / ліміти на рівні «рік – квартал – місяць» на наступний період менеджерського (управлінського) штатного складу.
- Опис Правил преміювання та депреміювання для менеджерського (управлінського) штатного складу.
Етап 2 (факультативний)
Реалізація нематеріальних програм стимулювання персоналу – корпоративні ігри, змагання
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ (ДЛЯ КОГО ПРОВОДЯТЬСЯ ІГРИ)
- Керуючий і рядовий персонал магазинів торгових мереж
- Торгові команди (дистрибуція)
- Виробничий персонал (виробництво)
- Оператори call центрів
- Персонал Розподільчих центрів (логістика)
КРОКИ ПРОЕКТУ
- Визначення цілей для гри
- Визначення цільової аудиторії гри (хто є учасником, хто – «рефері»)
- Визначення періоду проведення ігор
- Визначення критеріїв гри і показників ефективності діяльності
- Визначення механіки гри
- Визначення заохочення за перемогу в грі, значимого для учасників гри (подарунки, сертифікати, інше)
- Розрахунок цільових показників (індивідуальних, групових)
- Розрахунок рентабельності гри
- Формування Положення про Гру
- Визначення та реалізація попередніх кроків, необхідних для старту Ігри (індивідуально для кожного Клієнта – в одних випадках – це збільшення товарного запасу, в інших – навчання персоналу стандартам діяльності, по-третє – зміна бізнес процесів, доробка системи обліку і т.п.)
- Ознайомлення учасників гри з Положенням про змагання
- Повсякчасне / щоденне / щотижневе інформування учасників про результати гри, переможців по результату періоду
- Нагородження переможців гри
- Оцінка ефективності гри
РЕЗУЛЬТАТИ ПРОЕКТУ
- приріст до обігу до 28%
- збільшення продуктивності роботи
- поліпшення якості обслуговування клієнтів
«Секрет» успіху 2 етапу полягає в механіці проведення гри, що вже опробовано фахівцями компанії «H-ART» на підприємствах різних сфер діяльності.
ДІЗНАЙТЕСЬ БІЛЬШЕ В НАШИХ КОНСУЛЬТАНТІВ!
+38 (044) 35 459 77
info@h-art.com.ua