ПЕРЕВАГИ МЕТОДУ
- отримання всебічної оцінки: 1) оцінка компетенції (знань, умінь, навичок, цінностей, особистісних особливостей); 2) оцінка результативності (досягнення цілей, бізнес-результатів, KPI);
- моделювання критеріїв оцінки під вимоги корпоративних стандартів (як критерії виступають компетенції, розроблені для конкретної організації);
- дозволяє отримати всебічну думку про співробітника;
- надає точні дані для формування планів персонального розвитку, а також виявити потреби в коригуванні корпоративної культури, формуванні кадрового резерву, і ротації персоналу.
ОЦІНКА 360 ° (ONLINE)
В основі запропонованого нами підходу оцінки менеджерських, лідерських та особистих якостей керівників лежить метод оцінки 360 градусів, мета якого – визначити рівень відповідності займаній посаді за допомогою опитування керівника, підлеглих, колег, клієнтів та самого оцінюваного.
ЦІЛІ ОЦІНКИ 360 ГРАДУСІВ
- розвиток і особистісний ріст;
- визначення потреб у навчанні;
- підвищення ефективності роботи;
- підготовка кадрового резерву;
- стимулювання діалогу «начальник – підлеглий»;
- контроль і прийняття кадрових рішень
ЕТАПИ
- Визначення переліку компетенцій, узгодження їх з Замовником
- Розробка форми анкети (до 50 питань), узгодження з Замовником
- Узгодження підходу до підрахунку результатів з Замовником.
- Визначення групи «оцінювачів» для кожного керівника (ПІБ / посада / статус (клієнт / партнер / колега )
- Розміщення анкети на ресурсі, розсилка короткої інструкції щодо заповнення та прав доступу для оцінювачів.
- Зведення результатів оцінки, формування аналітичного звіту: 1) результати оцінки кожного співробітника; 2) рекомендації (ротація, розвиток / навчання)
- Формування планів перспективного розвитку для кожного оцінюваного співробітника.
- Надані дані допоможуть Замовнику в коригуванні корпоративної культури, формуванні кадрового резерву, і ротації персоналу.
ОЦІНКА НА ОСНОВІ KPIs
ЕТАПИ
- Отримання від Замовника карт функціоналу для кожної оцінюваної посади.
- Отримання від Замовника даних про виконання цілей за встановлений період (якщо Замовник використовує інструмент управління по цілям).
- Формування KPIs для кожної посади на основі наданого функціоналу.
- Отримання інформації від Замовника по сформованому переліку KPIs .
- Аналіз ефективності діяльності кожного співробітника в порівнянні з планами, галузевими нормами і в співвідношенні з іншими аналогічними посадами в Компанії Замовника (якщо посада не унікальна, як наприклад, HRD, FD etc .).
- Формування аналітичного звіту про продуктивність кожного співробітника, надання звіту Замовнику.
Надані дані про продуктивність доповнять дані оцінки 360 °, а також ляжуть в основу модернізації системи матеріальної мотивації.
В результаті проведення оцінки Замовник отримує:
1) Аналітичний звіт, в якому відображається:
– Результати оцінки 360 ° (в балах);
– Аналітична записка з роз’ясненням результатів оцінки 360 °;
– Порівняння фактичних KPIs оцінюваного співробітника з 1) галузевими нормами; 2) результатами роботи співробітників компанії, що працюють на аналогічних посадах;
– Аналітична записка з роз’ясненням результатів оцінки на основі KPIs .
2) Карта перспективного розвитку для кожного оцінюваного співробітника на наступний період (6-12 місяців).
НАДАННЯ ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ ОЦІНЮВАНИМ– КЛЮЧОВИЙ ЕТАП ПРОЕКТУ.
ДІЗНАЙТЕСЬ БІЛЬШЕ У НАШИХ КОНСУЛЬТАНТІВ!
+38 (044) 35 459 77
info@h-art.com.ua