РЕЗУЛЬТАТ (ПРОДУКТ) БІЗНЕС-АНАЛИЗУ:

галузь задача дії
1. ЩО? Виявити чотири області у бізнесі (а) те, що потрібно припинити робити (відмова);
(б) те, що необхідно продовжувати (без змін, посилити);
(в) те, що потрібно продовжувати робити зі змінами (корекція);
(г) те, що не виконувалося, але необхідно робити (нестача, впровадити)
 
2. ЯК? Розробити “дорожню карту” (програму модернізації) (а) відмова від непродуктивного баласту;
(б) корекції непродуктивних, неефективних бізнес-процесів;
(в) створення відсутніх продуктивних процесів.
 
3. КОЛИ ТА ХТО? Після затвердження “дорожньої карти” визначити необхідні ресурси (а) ХТО: визначити відповідальних за реалізацію кроків;
(б) ЩО:  визначити потребу в ресурсах для реалізації (самостійним або залученим ресурсом)
(в) ЯК: визначити систему контролю над виконанням “дорожньої карти”;
(г) КОЛИ: реалізувати “дорожню карту” у встановлений термін

СФЕРИ ДОСЛІДЖЕНЬ

СТРУКТУРА ПОСЛУГИ “БІЗНЕС-АНАЛІЗ”

ЕТАП 1. ЗБІР І АНАЛІЗ БАЗОВИХ ДАНИХ: КРОКИ

УСПІШНО РЕАЛІЗОВАНІ ПРОЕКТИ (КЕЙСИ)

СИТУАЦІЯ

РЕЗУЛЬТАТ

  1. Невиконання планів товарообігу протягом 4 місяців після відкриття магазину.
  2. Висока конкуренція у місці локації магазину.
  3. Потреба у виробленні плану відкриття другого магазину мережі.
+17 % приросту до товарообігу минулого місяця, який продемонстрував магазин №1 (в умовах сезонного зниження продажів, який продемонстрували інші, зокрема, регіональні та національні мережі).

РІШЕННЯ

СФЕРА“ФІНАНСИ”

  • Посилити контроль над областю взаєморозрахунків із постачальниками.
  • Посилити касову дисципліну.
  • Реалізувати (автоматизувати) низку фінансових та аналітичних звітів.
  • Впровадити принципи фінансового планування.
  • Впровадити запропонований Dashboard.

СФЕРА “КЛІЄНТИ”

  • Реалізувати обрану стратегію маркетингових активностей (перелік активностей затверджено).
  • Реалізувати базові інструменти категорійного менеджменту (затверджений обсяг).
  • Реалізувати механізм роботи із товарами “з мінусовою націнкою”.
  • Переглянути зональність відділів магазину (базовий мінімум) відповідно до прийнятих рішень.
  • Переглянути плани продажу та плани з маржинального доходу з урахуванням сезонних коливань та поточного рівня продажів.

СФЕРА “ВНУТРІШНІ ПРОЦЕСИ”

  • Модернізувати ряд операційних процесів, встановити контроль над їх виконанням, зокрема процеси документообігу, моніторингу цін конкурентів, роботи з цінниками, норм списання та процедури списання, процедури інвентаризацій (ревізій).
  • Реалізувати відпрацьований план відкриття магазину №2, з урахуванням найкращих практик у рітейлі.

СФЕРА “СПІВРОБІТНИКИ”

  • Провести ротації та кадрові зміни.
  • Реалізувати намічену стратегію у сфері оплати праці: запровадити додаткову мотивацію лінійного персоналу, засновану на показниках ефективності діяльності.
  • Реалізувати низку покращень умов праці персоналу магазину.
  • До кінця 2021 року забезпечити універсальність ролей лінійного персоналу.

.

СИТУАЦІЯ

РЕЗУЛЬТАТ

Компанія «Baby-favorite» щороку (2021 року – втретє) запрошує експертів КК “H-ART” для проведення діагностики бізнесу з подальшим формуванням стратегії розвитку, постановки завдань, спрямованих на реалізацію стратегії, а також аудиту впровадження рішень минулих періодів.
Станом на початок листопада 2021 року реалізовано понад 80% завдань “дорожньої карти”, що позначилося на більш ніж 97% виконанні встановлених планів продажу на 2021 рік (з урахуванням приросту плану на 22% порівняно з фактом 2020 року).

РІШЕННЯ

СФЕРА “ФІНАНСИ”

  • Прийняти фінансові плани на 2021 рік до виконання.
  • Сконцентрувати зусилля отримання простроченої дебіторську заборгованість (сформувати плани повернення, календарі погашення, опрацювати кожного клієнта).
  • Автоматизувати низку фінансових звітів (відпрацьовані форми).

СФЕРА “КЛІЄНТИ”

  • Встановити глибину кредиту кожного клієнта залежно від обсягів продажів.
  • Переглянути маркетинговий бюджет конкретного об’єкту (магазину) з метою досягнення встановлених планів продажу.
  • Знайти зручніше “живе” місце одного з об’єктів (магазинів).
  • Здійснити перехід на новий веб-сайт.

СФЕРА “ВНУТРІШНІ ПРОЦЕСИ”

  • Відкоригувати  процес збору та доставки замовлень клієнтів з метою зменшення до 0% ситуації неповної комплектації замовлень.
  • Відкоригувати процес прийому повернень від клієнтів.
  • Реалізувати встановлені у процесі діагностики правила списання товарів.

СФЕРА “СПІВРОБІТНИКИ”

  • Прийняти плани щодо розрахункової чисельності персоналу, необхідного для реалізації стратегії 2021 року.
  • Переглянути підхід до системи оплати праці працівників відділу продажу (запропоновано варіант).
  • Впровадити додаткове заохочення для працівників відділу продажу.
  • Впровадити систему преміювання для працівників магазину-складу на основі КПЕ.

ЧАСТО ЗАДАВАНІ ПИТАННЯ

Яка тривалість проведення бізнес-аналізу (іншими словами – діагностики бізнесу)?

  1. Дослідження на території Замовника займає від 2,5 до 5 днів (залежно від розміру організації).
  2. Дослідження у форматі online (за допомогою Skype\Zoom) займає від 3 до 5 днів (залежно від графіку зустрічей та кількості співробітників, що приймають участь у дослідження).
  3. Аналіз отриманої інформації та формування звіту за результатами діагностики займає 14-21 день з моменту завершення робіт на території клієнта.
  4. Сесії презентації результатів діагностики Замовнику займає від 4 годин до 3 днів (залежно від потреб Замовника).
  5. Сесія складання “Дорожньої карти” займає від 4 годин до 3 днів (залежно від потреб Замовника).

Чи надаєте в рамках діагностики оцінку працівників?

Ні, не надаємо. Оцінка співробітників з soft & hard skills є окремим продуктом КК “H-ART”. Ми не виносимо суджень про результативність, лояльність та потенціал співробітника на основі особистих спостережень, без проведення комплексного дослідження із суворим дотриманням методики оцінки, що відповідає міжнародним стандартам.

Чи проводите Ви під час надання послуги аудит бухгалтерії підприємства?

Ні. Це завдання аудиторських компаній.

Чи проводите Ви під час надання послуги оцінку роботи юридичного підрозділу?

Ні. Це завдання аудиторських компаній.

Діагностика бізнесу – це окрема послуга чи послуга, яка передує консалтинговим проектам?

Безперечно, будь-яка проектна діяльність нашої компанії починається з проведення діагностики бізнесу (оцінки ефективності діяльності підприємства Клієнта). Така послідовність обумовлена ​​тим, що ми не пропонуємо універсальних рішень, а підходимо до кожної компанії індивідуально, з одного боку, зберігаючи і посилюючи існуючі інструменти, і з іншого боку привносячи новий досвід у методи управління діяльністю підприємства. Однак, діагностика бізнесу – це окрема послуга, після завершення якої ми надаємо комплексний звіт, в якому вказуємо проблематику, можливі рішення, надаємо механіку реалізації рішень, а також “Дорожню карту”. Замовник може прийняти рішення про самостійне впровадження “Дорожньої карти”, та, за необхідності, отримувати консультації від фахівців КК «H-ART».