Етап 1. Реалізація оптимальної системи оплати праці (преміювання та депреміювання) працівників

КРОКИ ПРОЕКТУ

  1. Проведення порівняльного аналізу існуючих доходів, правил їх формування з ринковим доходом для кожної посади.

Табл. 1. Форма надання результатів порівняльного аналізу рівня доходів

 

2. Формування тарифікатора заробітних плат для кожної посади по компанії в цілому і перевірка його рентабельності розрахунковим методом (на даному етапі визначаємо можливий повний дохід для кожної посади за умови досягнення очікуваних результатів).

3. Визначення співвідношення постійної і змінної частин заробітної плати для співробітників різних посад\рівнів кваліфікації.

4. Визначення періодичності преміювання співробітників різних рівнів (щомісячне / щоквартальне / річне).

Мал.1. Перевірка рентабельності сформованих моделей оплати праці в співвідношенні з плановими показниками

  1. Визначення прогресивного розміру премії виходячи з фактичного досягнення цілей і KPIs, і кількісних (і якісних) метрик для категорій посад, на які поширюється, процентний підхід.
  2. Визначення показників ефективності діяльності для менеджерського (управлінського) штатного складу.
  3. Визначення цільових показників – бюджетів /нормативів/ лімітів – по кожному з показників на рівні «рік – квартал – місяць» на наступний період.
  4. Формування мотиваційних карт для посад співробітників менеджерського (управлінського) штатного складу.

 

МОТИВАЦІЙНА КАРТА

Посада: Директор з персоналу

Розмір щомісячної премії, за умови досягнення показників XXXX грн.
Назва KPI Плановий (ціль) показник Частка показника в затвердженій сумі премії
1 Продуктивність праці, грн. / людина XXXX грн. 50%
2 Співвідношення (%) витрат на ФОП до ВП (Gross Margin) всього по компанії,% 22.6% 35%
3 Плинність кадрів на місяць, всього по компанії 2,5% 15%

 

  1. Розробка Положення «Правила оплати праці: преміювання та депреміювання».
  2. Впровадження затвердженої системи оплати праці: індивідуальне роз’яснення Положення «Правила оплати праці: преміювання та депреміювання» спільно з керівниками для співробітників.

РЕЗУЛЬТАТИ ПРОЕКТУ

  1. Тарифікатор заробітних виплат підприємства

* Тарифікатор заробітних плат – мобільна база даних для проведення подальшої роботи по формуванню стратегії з оплати праці, по розробці рівнів співробітників, правил преміювання, компенсацій та пільг.

  1. Перелік цільових показників – бюджети / нормативи / ліміти на рівні «рік – квартал – місяць» на наступний період менеджерського (управлінського) штатного складу.
  2. Опис Правил преміювання та депреміювання для менеджерського (управлінського) штатного складу.

Етап 2 (факультативний)

Реалізація нематеріальних програм стимулювання персоналу – корпоративні ігри, змагання

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ (ДЛЯ КОГО ПРОВОДЯТЬСЯ ІГРИ)

  • Керуючий і рядовий персонал магазинів торгових мереж
  • Торгові команди (дистрибуція)
  • Виробничий персонал (виробництво)
  • Оператори call центрів
  • Персонал Розподільчих центрів (логістика)

КРОКИ ПРОЕКТУ

  1. Визначення цілей для гри
  2. Визначення цільової аудиторії гри (хто є учасником, хто – «рефері»)
  3. Визначення періоду проведення ігор
  4. Визначення критеріїв гри і показників ефективності діяльності
  5. Визначення механіки гри
  6. Визначення заохочення за перемогу в грі, значимого для учасників гри (подарунки, сертифікати, інше)
  7. Розрахунок цільових показників (індивідуальних, групових)
  8. Розрахунок рентабельності гри
  9. Формування Положення про Гру
  10. Визначення та реалізація попередніх кроків, необхідних для старту Ігри (індивідуально для кожного Клієнта – в одних випадках – це збільшення товарного запасу, в інших – навчання персоналу стандартам діяльності, по-третє – зміна бізнес процесів, доробка системи обліку і т.п.)
  11. Ознайомлення учасників гри з Положенням про змагання
  12. Повсякчасне / щоденне / щотижневе інформування учасників про результати гри, переможців по результату періоду
  13. Нагородження переможців гри
  14. Оцінка ефективності гри

РЕЗУЛЬТАТИ ПРОЕКТУ

  • приріст до обігу до 28%
  • збільшення продуктивності роботи
  • поліпшення якості обслуговування клієнтів

«Секрет» успіху 2 етапу полягає в механіці проведення гри, що вже опробовано фахівцями компанії «H-ART» на підприємствах різних сфер діяльності.

ДІЗНАЙТЕСЬ БІЛЬШЕ В НАШИХ КОНСУЛЬТАНТІВ!

+38 (044) 35 459 77

info@h-art.com.ua